7 Kelebihan Skincare YOUTH Shaklee

Februari 26, 2018

Tinggal 2 hari sahaja lagi YOUTH akan dilancarkan di Malaysia.
Setakat hari ini, sudah beratus mereka yang berpeluang mencuba YOUTH Shaklee terlebih dahulu sudah merasai perbezaan pada kulit wajah mereka.

.

Mere-mereka ini adalah antara Shaklee leader yang diberi peluang untuk membuat pembelian awal pada Bussiness Leader National Conference yang lalu. Saya pun antara yang telah mencuba produk YOUTH lebih awal. Setakat ini, sudah 5 hari saya mencuba YOUTH Shaklee ini.

.

Ok. Sebelum tu, saya nak sharekan apa produk yang terkandung di dalam Set penjagaan wajah YOUTH Shaklee ni.


1. Luminous Oil Gel Cleanser

2. Perfecting Skin Toner

3. YOUTH Activating Serum

4. Age Defense Mineral Moisturizer with SPF 50

5. Radiance C + E

6. Advance Renewal Night Cream




7 Kelebihan produk penjagaan wajah YOUTH Shaklee.

1. Dihasilkan selepas 8 tahun kajian dan mempunya 8 'patent pending'.

2. Terbukti melalui ujian klinikal dan terbukti bebas daripada 2500 bahan kimia berbahaya.

3. Bebes Gluten

4. Bebas kekejaman terhadap ujikaji pada haiwan

5. Sesuai untuk kulit yang sensitif

6. Non-Comodogenic (tidak menyumbatkan liang pori) malah bantu mengecilkan liang pori yang kelihatan.

7. Diuji oleh ahli dermatologi & ahli oftalmologi



Apa pula keputusan luar biasa yang korang boleh lihat setelah menggunakan YOUTH Shaklee ni?


1. Kulit kelihatan lebih muda.

2. Memperbaharui tekstur kulit

3. Menaikkan seri wajah

4. Mengurangkan kedutan pada wajah

5. Bantu menegangkan kulit wajah.


So far, saya sudah menggunakan YOUTH Shaklee ni selama 2 hari. Kulit saya adalah jenis kombinasi. Terdapat bahagian yang kering dan ada pula bahagian yang berminyak. Ada juga beberapa bekas jerawat dan juga kesan parut chicken pox yang ditinggalkan 15 tahun dahulu.


Apa yang dapat saya rasakan, kulit terasa lebih lembap tapi bukan lembap yang berminyak tu. Bila sentuh, rasa lembap yang sangat best macam tu.

Untuk liang pori masih belum menampakkan perbezaan yang ketara. Nanti saya sharekan kesan penggunaan selepas 30 hari ya. Excited rasa.






You Might Also Like

0 comments

Subscribe